FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Dark Brotherhood - solucja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
loczek
Mrau!
Mrau!



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1974
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:07, 27 Lip 2006 Powrót do góry

Tutaj można zamieszczać pytania odnośnie zadań z mrocznego bractwa.

1.Jak dołączyć?
Zabij dowolnego NPC-a i pojdź spać w bezpieczne miejsce (gospoda). Obudzi cię zakapturzona postać - Lucien Lachance i powie ci conieco o Dark Brotherhood. Jeśli zdecydujesz się dołączyć,twoim zadaniem będzie zabicie Rufia w gospodzie na pólnoc od Bravil. Jeśli zależy ci na czasie użyj fast travel a w Bravil kup konia . Gdy wejdziesz do gospody,skręć w lewo,a ujżysz klapę w podłodze. Wejdź tam,a następnie otwórz drugie drzwi po lewej...Rufio śpi Możesz go obudzić i poinformować o jego losie,lub od razu zabić,anyway po morderstwie pójdź spać (nawet w tej samej gospodzie),a ponownie odwiedzi cię Lucian i rozkaże udać się do Cheydinihal.
c.d.n.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
@Esgaroth
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran

PostWysłany: Sob 11:00, 05 Sie 2006 Powrót do góry

Czekam na dalszą część, kiedy będzie? xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
loczek
Mrau!
Mrau!



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1974
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:25, 05 Sie 2006 Powrót do góry

Jak będę miał czas napisać - w ciągu następnych dwóch dni Laughing
edit: Sanktuarium Bractwa mieści się w opuszczonym domu,drzwi trzeba otworzyć wytrychem...Następnie zejdź do piwnicy...I "użyj" drzwi (domyślnie spacja).Na zadane pytanie odpowiedz "Sanguine,my brother"...Ocheeva odeśle cię do Vincenta Valtieri - wampira.
Pierwsze zadanie- zabicie kapitana statku "Maria Alane."
Najlepiej jest zakraść się do skrzyń na leo od statku,a na pytanie "czy naprawdę uważasz że uda ci się schować w tych skrzyniach?" odpowiadamy "tak". Tym sposobem dostaliśmy się do ładowni statku. Przechodząc na wyższe pokłady na pewno natkniesz się na piratów - możesz ich zabić,lub (jeśli masz miksturę niewidzialności) przekraść się obok nich. Po dotarciu do kapitańskiej kajuty i zabiciu jej właściciela szybko spróbuj uciec,gdyż po zaledwie chwili do drzwi kajuty zaczna dobijać się piraci (oczywiście możesz ich zabić,ale to psuje klimat skrytobójstw,co nie? Wink ) Wróć do Vincenta i odbierz nagrodę.
c.d.n


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
@Esgaroth
Główny Admin
Główny Admin



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran

PostWysłany: Pią 19:05, 18 Sie 2006 Powrót do góry

Hmm...podoba mi sie pisanie, takiej własnej solucji...mmm....napisze chyba własną dotyczącą wątku głównego.
Czekam na dalsza część...
<<End of offtop>>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
loczek
Mrau!
Mrau!



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1974
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:10, 19 Sie 2006 Powrót do góry

Echh...
Kolejne zadanie - Wypadki się zdarzają

Naszym celem jest Baenlin, Bosmer mieszkający w Brumie. Musimy go zabić w określony sposób, by nie stracic cennego bonusu. By uzyskać ów bonus należy między godziną 8:00 PM a 11:00 PM zrzucić na siedzącego wówczas Baenlina głowę łosia, ponadto lokaj nie może zginąc (czyli w praktyce nie może nas zauważyć... trochę wojowniczy typek Wink ).
Najlepiej jest zakraść się do domu o wcześniejszej porze, gdyż inaczej możemy trafić na naszego "klienta" i jego lokaja. Po wejściu do domu trzeba skierować się w prawo, po schodach na górę do pokoju również po prawej. Kolo łózka znajduje się ścianka, należy ją aktywować i wejść do otwartego w ten sposób pomieszczenia. Na pewno znajdziecie tam dwie deseczki skrzyżowane ze sobą. O odpowiedniej godzinie aktywuj je, a głowa łosia spadnie na Baenlina. Następnie wystarczy tylko, skradając się by lokaj nas nie zauważył, wyjśc z domu i wrócić do Sanktuarium po zasłuzoną nagrodę...

P.S. Tak, tak.. Pomęcze was jeszcze nudnymi solucjami Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mario
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 539
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Khorinis

PostWysłany: Pią 23:18, 26 Wrz 2008 Powrót do góry

Scheduled for Execution

Pamiętasz mrocznego elfa który odgrażał ci się w więzieniu? Teraz możesz dać upust swej nienawiści. ;] Musimy wkraść się niepostrzeżenie do więzienia, zabić ofiarę i wrócić pozostając niezauważonym. Oczywiście jeśli zależy nam na bonusie. Vincente podaruje nam klucz do kanałów którymi uciekliśmy, Kierujemy się kompasem, który prowadzi nasz wprost do celi. Gdy dojdziemy już do właściwego więzienia, dobrze jest skorzystać z mikstury niewidzialności – znacząco ułatwi to nam przekradanie się miedzy strażnikami. Zabijamy cel, zabieramy klucze leżące na stoliku, i wychodzimy drzwiami prosto do Imperial City Prison District. Teraz wystarczy wrócić do Vincente’a po nagrodę.
Nagroda:

* awans do rangi Slayer
* 600 złota
* +1 punkt niesławy
* Scales Of Pitless Justice – magiczna waga zwiększająca siłę zwinność i inteligencję o 2 punkty, jednak kosztem 2 pkt. osobowości. Wystarczy nosić ją w ekwipunku by mieć bonus.

The Assasinated Man

Teraz nieco odmienne zadanie. Nie musisz nikogo zabijać, wręcz odwrotnie – twoim celem jest by nikt NIE zginął. Kolega Vincente’a ma problemy finansowe – wziął pożyczkę, ale jej nie oddał. Jak wiadomo, pożyczkodawcy zamierzają odebrać mu należną kwotę siłą. Naszym zadaniem jest upozorowanie zabójstwa zatrutym sztyletem – sparaliżuje ciało ofiary, ale nie zabije jej. Udajemy się więc do domu Francoisa Motierre w Chorrol, gdzie nasz klient daje nam dokładne wskazówki - gdy zabójcy przyjdą po niego, mamy zza jego pleców zaatakować go, sugerując, że pierwsi go dopadliśmy. Gdy Francois padnie sparaliżowany, nasz gość wkurzy się i spróbuje nasz zabić za odebranie mu ofiary. Musimy postarać się, by nie zginął. Wystarczy biec przed siebie do najbliższej bramy miasta. Teraz odczekujemy 24 godziny i udajemy się do podziemi kościoła, gdzie leży pozornie martwy Francois. Obudziwszy go otrzymaną od Vincente’a miksturą, wyprowadzamy kolegę Vincente'a z krypt, uważając, by nie zginął zabity przez rozbudzone duchy przodków. Postaraj się, aby Francois dotarł bezpiecznie do tawerny Gray Mare, a potem wróć do Cheydinhal po nagrodę. Vincente oprócz nagrody zaoferuje nam możliwość bezbolesnej zamiany w wampira – wystarczy porozmawiać z nim o ‘Dark Gift’.
Nagroda:

* awans do rangi Elliminator
* +1 punkt niesławy
* możliwość przemiany w wampira
* levelowany do poziomu 30 amulet – Cruelty’s Heart zwiększający siłę i siłę woli

2. Od Ocheevy:
The Lonely Wanderer

Twoim kolejnym celem jest wysoki elf imieniem Faelian. Mieszka on gdzieś w IC, a dodatkowym utrudnieniem jest fakt, iż by dostać bonus musi on być zabity bez żadnych świadków. Udajemy się więc do IC, i pytamy dowolnego wysokiego elfa o naszą ofiarę. Skierują nasz do narzeczonej Faeliana – Augusty Calidii, mieszkającej w hotelu Tiber Septim (Talos Plaza). Gdy zdobędziemy u niej nastawienie 70, zwierzy się nam ze swych problemów z Faelianem, i o jego miłości do skoomy. Nas nie interesuje ich życie uczuciowe, tylko plan dnia Faeliana. I dowiemy się – codziennie przebywa w Lorkmir’s House (Elven Gardens). Wystarczy poczekać tam do odpowiedniej godziny, i zabić Faeliana bez zbędnych ceregieli.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 600 złota
* Levelowany do poziomy 30 łuk Shadowhunt – z efektami damage health, damage magicka, turn undead i weakness to poison.

Bad Medicine

Naszym zadaniem jest zabicie konającego Rodericka znajdującego się w Forcie Sutch, na północ od Anvil. Aby uzyskać bonus, musimy podmienić jego lekarstwo na truciznę, i pozostać niezauważonym. Pomocnym jest fakt, że jednociosowe śmierci z ukrycia NIE niwelują możliwości otrzymania bonusa. Czyli – wkradamy się do fortu, idziemy za strzałką a gdy zajdzie potrzeba zabijamy kogo trzeba - ale jednym ciosem i pozostając niezauważeni. Najłatwiejszym sposobem na wykonanie zadania jest oczywiście niewidzialność lub (lepiej) kameleon 100%. Po podmienieniu mikstury wracamy dalej w ukryciu do Ocheevy po nagrodę.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* szata The Deciver’s Finery, zwiększająca osobowość i retorykę (jak zwykle levelowana do 30 poz.)
* 600 złota

Whodunit

W Skingrad urządzono przyjęcie, coś a la Big Brother, a uczestnikom powiedziano że w domu jest skrzynia pełna złota. Ciekawy pomysł na misję, nie powiem. ;] Naszym zadaniem jest pozabijać wszystkich uczestników przyjęcia tak, by nikt nie domyślił się kto jest zabójcą. W tym celu zakładamy szatę otrzymaną w poprzednim zadaniu, i wyruszamy do Summitmist Mannor w Skingrad. Na miejscu przed wejściem stoi wtajemniczony członek DB – wprowadzi nas we wszystkie detale misji. Reszta zależy od nas – zyskujmy zaufanie gości, i wypytujmy ich o innych. Każda osoba darzy sympatią 2, a nie lubi 3. Pomoże to nam w bezsterowych morderstwach. Dodatkowo gdy zostaną tylko 2 osoby do zabicia i my, jedna z pozostałych osób zaatakuje drugą – problem mamy z głowy. (Najłatwiejszym sposobem który zawsze stosowałem, jest czekanie w sypialniach na piętrze aż goście będą kładli się spać. Każdy gość wchodzi do sypialni pojedynczo, a gdy będziemy się skradać bez problemu zabijemy ich nawet gdy w pokoju będzie więcej osób. Kameleon 100% i te sprawy ;]).
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 600 złota
* bardzo przydatny bonus: Błogosławieństwo Nocnej Matki – na stałe +2 do sneak, blade, acrobatics, marksman i security.

Permanent Retirement

Naszym celem jest Adamus Phillidia, były kapitan straży Miasta Imperialnego, przebywający w Leyawiin. Dostaniemy bardzo nietypową strzałę – Rose of Sithis. Powoduje ona natychmiastową śmierć ofiary, jednak tylko gdy trafi w gołe ciało. Naszym zadaniem jest więc przyłapać Adamusa bez zbroi – podczas snu lub podczas kąpieli. Tą ostatnią odbywa on codziennie w jeziorze od godziny 2.00 PM do 8.00 PM. Zaczajmy się gdzieś z boku i zabijmy go. Następnie zabierzmy z jego ciała palec, i skierujmy się w stronę Imperial Legion Compound (Prison District). Wkładamy palec do jego biurka, i tym sposobem otrzymujemy bonus. (Możemy zabić cel w normalny sposób, tj. podejść i dać mu w czapę. Tylko, że wtedy nie unikniemy ceny za głowę, lecz wciąż otrzymamy bonus jeśli umiejscowimy palec gdzie trzeba.)
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 600 złota + 500 z bonusa (najgorszy bonus jaki może być)
* awans do rangi Assasin

Of Secrets and Shadow

Nasze ostatnie zadanie od Ocheevy, i jednocześnie ostatnie w sanktuarium Cheydinhal. Od Ocheevy otrzymamy zapieczętowaną wiadomość od Luciena Lachance – prosi nas o spotkanie w jego siedzibie, jaką jest Fort Farragut, niedaleko na wschód od miasta. Ocheeva zabrania nam też rozmawiania o naszym aktualnym zadaniu z jakimkolwiek członkiem DB. Udajemy się więc do fortu, i przedzierając się przez kupy szkieletów, stajemy twarzą w twarz z Lucienem Lachance, który od tej pory będzie naszym zleceniodawcą. Poinformuje nas on, iż w gildii dzieją się kłopoty – ktoś z Cheydinhal jest podwójnym agentem, i zdradza DB. Zamiast szpiegować kto to, lepiej pozbyć się podejrzanych. Ta informacja prowadzi nas do kolejnego zadania, którym jest:
Nagroda:

* możliwość rozpoczęcia kolejnego zadania

3. Od Luciena Lachance (dead drops):
The Purification

Zabij wszystkich w sanktuarium Cheydinhal. Wszelkie zasady od teraz nie obowiązują – nie należysz już do samego DB, lecz do Black Hand, najbardziej elitarnej grupy Dark Brotherhood. Zapomnij o wszelkich zakazach okradania czy atakowania współczłonków rodziny. Od teraz oni są twoimi wrogami. Sposób w jaki wyczyścisz sanktuarium, zależy tylko od ciebie. Urządzisz krwawą łaźnię zabijając każdego po kolei na oczach wszystkich, czy z ukrycia korzystając z zatrutych jabłek, czy czosnku w przypadku Vincente’a. Każdy sposób zostaje uznany za właściwy. Po wybiciu wszystkich otrzymasz najlepszą nagrodę z całej gildii – diablo szybkiego i nieśmiertelnego konia - Shadowmere.
Nagroda:

* Shadowmere
* awans do rangi Silencer
* +1 punkt niesławy
* zwój przywołania ducha Rufio

Afairs a Wizard

Nasze pierwsze wskazówki znajdują się w skale na Hero Hill. Musimy zabić Celedaena, nekromantę mieszkającego w Lefarot Cave. Sposób w jaki go zabijemy należy do nas.

Nagroda:

* 500 złota
* +1 punkt niesławy

Next of Kin

Następne zlecenie znajduje się w starej sakiewce, między krzakami pod wielkim dębem w Chorrol. Zabieramy nagrodę z poprzedniego zadania, i kierujemy się do Applewatch, gdzie rozpoczynamy naszą misję. Naszym celem jest zabicie rodziny Draconis, liczącej 5 osób. Znamy lokację tylko matki rodziny, Perenii Draconis, mieszkającej na swojej famie Applewach. Po rozmowie z nią zgadzamy się kupić prezenty dla jej dzieci, tym samym otrzymując listę z lokacjami pozostałych celów. Zabijamy matkę, a następnie kierujemy swe kroki do pierwszej córki – Matthias Draconis, żyjącej w domu o tej samej nazwie na Talos Plaza District. Najłatwiej jest dorwać ją podczas snu w domu. Kolejnym celem będzie Andreas Draconis, którą można znaleźć w Drunken Dragon Inn. Najłatwiej jest sprowokować ją do walki mówiąc ‘Your mother bled like a pig’. Chodzący za nią strażnik obroni nas, zabijając cel – dzięki temu unikniemy grzywny. Sibylla Draconis, żyjąca ze zwierzętami w Muck Valley Cavern. Z zabiciem jej nie ma żadnych problemów. Na koniec najtrudniejsza osoba do uniknięcia grzywny – Caelia Draconis, strażniczka w Leyawiin. Praktycznie niemożliwym jest zabicie jej bez otrzymania grzywny, nawet jak jest sama. W jakiś niewiadomy sposób (telepatia?) zawsze potrafi zawiadomić hordy strażników, którzy natychmiast przybiegają. Zabicie jej jednym ciosem jest bardzo trudne, oczywiście gdy nie mówimy o graniu na poziomie trudności –100. Najłatwiej jest po prostu zabić ją normalnie, i wybulić ten 1040 grzywny – odrobienie pieniędzy zajmie nam o wiele mniej czasu, niż kombinowanie jak zabić ją bez grzywny.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

Broken Vows

Kolejne wskazówki - wraz z nagrodą - znajdują się w studni, na placu zamkowym Skingradu. Naszym celem jest mistrz walk wręcz, mieszkający w Brumie, Khajiit o imieniu J’ghasta. Wchodzimy do domu o tej samej nazwie co właściciel, i szukamy zawalonej materiałami klapy w podłodze, prowadzącej do sekretnego pokoju. W nim to znajdziemy J’ghastę. Bez zbędnych ceregieli – zabijamy go.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

Final Justice

Kolejne zlecenie znajdziemy w skrzyni pod mostem Old Bridge. Najłatwiej dotrzeć tam płynąc z IC Waterfront. Tym razem musimy zabić Shaleez, kompletną wariatkę mieszkającą w zatopionej kopalni (Flooded Mine), na północ od Bravil. Bardzo przydatnym jest zaklęcie/przedmiot z efektem oddychania w wodzie. Posiada ona bardzo dobry miecz, który potrafi nieźle namieszać. Najłatwiej ją zabić wyciągając na powierzchnię, gdzie walka jest o wiele łatwiejsza.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

A Matter of Honor

Kolejne zlecenie znajdziemy w trumnie, obok drzwi do Fortu Redman. Kolejnym celem jest wędrowny kupiec Alval Uvani. Wędruje on pomiędzy miastami Cyrodiil, zatrzymując się w tawernach i wraca do swego domu w Leyawiin. Gdy zależy nam na braku grzywny, właśnie w tym ostatnim należy go dopaść. Jest mistrzem destrukcji, ale wystarczy spoić go mead, a padnie sparaliżowany, ułatwiając nam pracę. Oczywiście trzeba trochę poczekać, aż skusi się na alkohol.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

The Coldest Sleep

Kolejne zlecenie znajdziemy w wydrążonym pniu drzewa, za sklepem Stonewall Shields, IC Market District. Następnym celem jest Nord „Havilstein Hoar-Blood”. Możemy go znaleźć na Gnoll Mountain. Jest dość silny, i ma dobrze enchantowaną broń, więc uważaj.
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

A Kiss Before Dying

Kolejne wskazówki znajdziemy w ayleidzkich ruinach Nornal. Są one w skrzyni, wewnątrz ruin, w zatopionym korytarzu, za zamkniętą bramą. Schodzimy po spiralnych schodach, i na rozwidleniu korytarza kierujemy się w prawo – nie da się nie trafić. Kierujemy się do Bravil, by zabić Leśnego Elfa Ungolima. Najłatwiej jest go znaleźć obok statuy Lucky Old Lady, odwiedza ją co noc w godzinach 6.00 PM – 1.00 AM. Gdy nas zobaczy, zaatakuje nas, lecz broniąc się nie powinniśmy dostać grzywny. Po jego śmierci dopadnie nas Lucien Lachance, który wydrze się na nas. Nie dziwię mi się, gdyż nasze zlecenia polegały na zabijaniu członków Black Hand. Za tym musi stać ktoś trzeci... Udawajmy jednak że nic nie wiemy, i skierujmy swe kroki po kolejne zlecenie...
Nagroda:

* +1 punkt niesławy
* 500 złota

Following A Lead

Kolejne wskazówki powinny znaleźć się w Anvil, w beczce niedaleko muru, obok jeziora. Udajemy się tam, i czekamy aż ktoś przyjdzie zostawić nasze wskazówki. Tym kimś jest Enirloth, pomocnik pracujący u kowala. Osaczamy go i wypytujemy o wszystko. Dowiemy się, iż zleceniodawca chłopaka mieszka w piwnicy latarni morskiej Anvil. Rozmawiamy z Ulfagerm Fog-Eye, i żądamy klucza, który przerażony nord nam oddaje. Kierujemy swe kroki do piwnicy, by po wejściu zastać dość ciekawe widoki (nie będę wam psuł zabawy). Na miejscu odszukujemy dziennik zdrajcy. Z niego dowiemy się, że zdrajca należy do Black Hand od długiego czasu, a swą intrygę uknuł przeciwko Lucienowi, który przed laty zabił jego matkę, a teraz ma zamiar zabić samą Night Mother! Z dziennika nie dowiemy się jednak imienia zdrajcy. Teraz wyruszmy do Applewatch, gdzie Lucien obiecał się z nami spotkać. Na miejscu zastajemy go brutalnie zamordowanego (piękny widok ;]) przez członków Black Hand, wierzących, że to on jest zdrajcą. Przywita nas Arquen, zadowolona z zabójstwa ‘zdrajcy’ członkini Black Hand. Podaruje nam ona szaty Black Hand i awansuje do rangi Speakera, na miejsce Luciena. Każe ci też porozmawiać z nią około godziny 3.00 AM, by przenieść się do sanktuarium Night Mother, gdzie wszystko się wyjaśni.
Nagroda:

* 500 złota
* awans do rangi Speaker
* szata i kaptur Black Hand (zwiększają sneak, illusion, marksman, blade i speechcraft o łączną wartość 15 punktów)
* +1 punkt niesławy

Honor Thy Mother

Po rozmowie z Arquen, zostaniemy przeniesieni pod statuę Lucky Old Lady w Bravil. Członkowie Black Hand wypowiedzą odpowiednią sentencję, a statua otworzy się odsłaniając wejście do ukrytej krypty. Wchodzimy do środka, i obserwujemy wszelkie zdarzenia. W pewnym momencie zdrajca ujawni się, zabijając po kolei wszystkich członków Black Hand, oprócz Arquen. Gdy zabijemy zdrajcę, przeszukajmy ciała pokonanych, sarkofagi i wszystko co jest warte zabrania, a następnie porozmawiajmy z Night Mother. Awansuje nas ona do rangi Silencera, i zamieni stare Blade Of Woe na o wiele lepsze, zaklęte (demoralize, damage health, magicka i willpower). Zleci nam też ostatnie nasze zadanie: cotygodniowe odwiedziny w celu otrzymania zleceń, które należy przekazać Arquen. Odwiedzać ją możemy raz w tygodniu, a za każde z nich otrzymamy 200 złota. Spokojnie można olać to zadanie i wykonywać tylko przy okazji pobytu w Bravil. Po rozmowie z Night Mother wyruszmy do sanktuarium Cheydinhal, gdzie od teraz można będzie znaleźć Arquen i kilku innych członków DB (ale tylko ‘noname’). Po rozmowie z Arquen w sanktuarium quest się zakończy, a my dostaniemy niekończący się quest Whispers Of Dead, którego przebieg opisałem. Nowych członków DB możemy też nająć jako eskortę.
Nagroda:

* +10 punktów niesławy
* możliwość cotygodniowego zarobku 200 złota
* możliwość wynajęcia jednego z członków DB jako eskorty i wydawania mu poleceń





Z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin