 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
@Luffy
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 912 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska
|
Wysłany:
Śro 20:35, 15 Lis 2006 |
 |
Mam problem. Mam 3 runy "el" i probuje je transmutować i nic pomocy! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
@Esgaroth
Główny Admin

Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran
|
Wysłany:
Śro 21:16, 15 Lis 2006 |
 |
Run sie nie da transmutowac. Da sie czaszki i klejnoty z jakąś bronią. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Agresiva
Generał

Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Compton
|
Wysłany:
Śro 22:06, 15 Lis 2006 |
 |
Ale da sie zrobic słowo runiczne i wwalić do jakiegoś przedmiotu z gniazdami daje przykłąd na tarcze z 3gniazda----Ral+Ort+Tal =
+50% Poprawiona Obrona
Odporność na Zimno +43%
Odporność na Ogień +48%
Odporność na Błyskawice +48%
Odporność na Trucizny +48%
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Agresiva
Generał

Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Compton
|
Wysłany:
Czw 8:11, 16 Lis 2006 |
 |
Czerń
(Black) Maczugi/ Młoty/ Buławy, 3 gniazda Thul + Io + Nef +120% Zwiększone Obrażenia
40% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do Skuteczności Ataku
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna - Czas działania Zimna 3 sek.
+10 do Żywotności
15% Zwiększona Szybkość Ataku
Odrzut
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok (12 Ładunków)
Furia
(Fury) Bronie do walki wręcz, 3 gniazda Jah + Gul + Eth +209% Zwiększone Obrażenia
40% Zwiększona Szybkość Ataku
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
66% Szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje Obronę Celu
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
6% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego (Tylko dla Barbarzyńcy)
Swięty Grom
(Holy Thunder) Berła, 4 gniazda Eth + Ral + Ort + Tal +60% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
Dodaje 21-110 Obrażeń od Błyskawic
+75 Obrażeń od Trucizny przez 5 sekund
+10 do Maksymalnych Obrażeń
Odporność na Błyskawice +60%
+5 do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu (Tylko dla Paladyna)
Poziom 7 Seryjne Błyskawice (60 Ładunków)
Honor Bronie do walki wręcz, 5 gniazd Amn + El + Ith + Tir + Sol +160% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
+9 do Maksymalnych Obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do Skuteczności Ataku
+1 do Wszystkich Umiejętności
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie Życia +10
+10 do Siły
+1 do Promienia Swiatła
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Królewska Łaska
(King's Grace) Miecze/ Berła, 3 gniazda Amn + Ral + Thul +100% Zwiększone Obrażenia
+100% Obrażenia zadane Demonom
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna - Czas działania Zimna 3 sek.
+150 do Skuteczności Ataku
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Liść
(Leaf) Laski (Nie Kule), 2 gniazda Tir + Ral Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
+3 do Umiejętności Posługiwania się Ogniem
+3 do Ognistego Piorunu (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Inferno (Tylko dla Czarodziejki)
+3 do Ciepła (Tylko dla Czarodziejki)
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+ (2 * Poziom Postaci) +2-198 do Obrony
Odporność na Zimno +33%
Lwie Serce
(Lionheart) Zbroje, 3 gniazda Hel + Lum + Fal +20% Zwiększone Obrażenia
Wymagania -15%
+25 do Siły
+10 do Energii
+20 do Żywotności
+15 do Zręcznosci
+50 do Życia
Wszystkie Odporności +30
Wiedza
(Lore) Hełmy, 2 gniazda Ort + Sol +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Odporność na Błyskawice +30%
Obrażenie Zmniejszone o 7
+2 do Promienia Swiatła
Złośliwość
(Malice) Bronie do walki wręcz, 3 gniazda Ith + El + Eth +33% Zwiększone Obrażenia
+9 do Maksymalnych Obrażeń
100% Szansa Otwarcia Rany
-25% Obrona Przeciwnika
-100 do Obrony Przeciwnika na Trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+50 do Skuteczności Ataku
Wyssanie Życia -5
Melodia
(Melody) Bronie używające pocisków, 3 gniazda Shael + Ko + Nef +50% Zwiększone Obrażenia
+300% Obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenia Krytycznego (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uniku (Tylko dla Amazonki)
+3 do Spowolnienia Pocisków (Tylko dla Amazonki)
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+10 do Zręcznosci
Odrzut
Pamięć
(Memory) Laski (Nie Kule), 4 gniazda Lum + Io + Sol + Eth +3 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
33% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many 20%
+3 Tarcza Energetyczna (Tylko dla Czarodziejki)
+2 Pole Statyczne (Tylko dla Czarodziejki)
+10 do Energii
+10 do Żywotności
+9 do Minimalnych Obrażeń
-25% Obrona Przeciwnika
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
+50% Poprawiona Obrona
Nadir Hełmy, 2 gniazda Nef + Tir +50% Poprawiona Obrona
+10 Obrona
+30 Obrona przeciw Pociskom
Poziom 13 Płaszcz Cieni (9 Ładunków)
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+5 do Siły
-33% Dodatkowe Złoto od Potworów
-3 do Promienia Swiatła
Blask
(Radiance) Hełmy, 3 gniazda Nef + Sol + Ith +75% Poprawiona Obrona
+30 Obrona przeciw Pociskom
+10 do Energii
+10 do Żywotności
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
+33 do Many
Obrażenie Zmniejszone o 7
+5 do Promienia Swiatła
Rym
(Rhyme) Tarcze, 2 gniazda Shael + Eth 20% Zwiększona Szansa na Blok
40% Szybszy Blok
Wszystkie Odporności +25
Regeneruje Manę 15%
Nie Można Zamrozić
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Cisza
(Silence) Bronie, 6 gniazd Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex 200% Zwiększone Obrażenia
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% Zwiększona Szybkość Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
+2 do Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +75
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
11% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
Trafienie Oślepia Ofiarę +33
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Dym
(Smoke) Zbroje, 2 gniazda Nef + Lum +75% Poprawiona Obrona
+280 Obrona przeciw Pociskom
Wszystkie Odporności +50
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Poziom 6 Osłabienie (18 Ładunków)
+10 do Energii
-1 do Promienia Swiatła
Skradanie się
(Stealth) Zbroje, 2 gniazda Tal + Eth Obrażenia od Magii Zmniejszone o 3
+6 do Zręcznosci
+15 do Maksymalnej Wytrzymałosci
Odporność na Trucizny +30%
Regeneruje Manę 15%
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
25% Szybsze Rzucanie Czarów
25% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Stal
(Steel)* Miecze/ Topory/ Buławy, 2 gniazda Tir + El 20% Zwiększone Obrażenia
+3 do Minimalnych Obrażeń
+3 do Maksymalnych Obrażeń
+50 do Skuteczności Ataku
50% Szansa Otwarcia Rany
25% Zwiększona Szybkość Ataku
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+1 do Promienia Swiatła
Siła
(Strength) Bronie do walki wręcz, 2 gniazda Amn + Tir 35% Zwiększone Obrażenia
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+20 do Siły
+10 do Żywotności
Jad
(Venom) Bronie, 3 gniazda Tal + Dol + Mal Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Ignoruje Obronę Celu
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny (27 Ładunków)
Poziom 13 Trująca Nova (11 Ładunków)
+273 Obrażeń od Trucizny przez 6 sekund
Bogactwo
(Wealth) Zbroje, 3 gniazda Lem + Ko + Tir 300% Dodatkowe Złoto od Potworów
100% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+10 do Zręcznosci
Biel
(White) Różdżki, 2 gniazda Dol + Io Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+10 do Żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości (Tylko dla Nekromanty)
+3 do Zbroi z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Włóczni z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 4
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+13 do Many
Zefir
(Zephyr) Bronie używaj±ce pocisków, 2 gniazda Ort + Eth +33% Zwiększone Obrażenia
+66 do Skuteczności Ataku
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
-25% Obrona Przeciwnika
+25 Obrona
25% Szybsze Bieganie/Chodzenie
25% Zwiększona Szybkość Ataku
7% Szansa na Rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy Otrzymaniu Ciosu
Słowa dodane w Patchu 1.10
1.10 Słowa Runiczne Przedmioty Kolejność Run Kompletne statystyki
Bestia
(Beast) Topory/ Berła/ Młoty, 5 gniazd Ber + Tir + Um + Mal + Lum Poziom 9 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+240-270% Zwiększone Obrażenia
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+25-40 do Siły
+10 do Energii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly (5 Ładunków)
Kolec
(Bramble) Zbroje, 4 gniazda Ral + Ohm + Sur + Eth Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców (33 Ładunków)
Ostatni Oddech
(Breath of the Dying) Bronie, 6 gniazd Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth 50% Szansa na Rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot Niezniszczalny
+60% Zwiększona Szybkość Ataku
+350-400% Zwiększone Obrażenia
+200% Obrażenia zadane Nieumarłym
-25% Obrona Przeciwnika
+50 do Skuteczności Ataku
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
12-15% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+30 do Wszystkich Atrybutów
+1 do Promienia Swiatła
Wymagania -20%
Wezwanie do Broni
(Call To Arms) Bronie, 5 gniazd Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm +1 do Wszystkich Umiejętności
+40% Zwiększona Szybkość Ataku
+250-290+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Uzupełnienie Życia +12
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Chaos Pazury, 3 gniazda Fal + Ohm + Um 9% Szansa na Rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w Czasie Zadawania Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w Czasie Zadawania Ciosu
+35% Zwiększona Szybkość Ataku
+290-340+% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 216-471 Obrażeń od Magii
25% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Traba Powietrzna
+10 do Siły
+15 Punkty Życia po Każdym Zabitym Demonie
Okowa Grozy
(Chains of Honor) Zbroje, 4 gniazda Dol + Um + Ber + Ist +2 do Wszystkich Umiejętności
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odporności +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Sierp Księżyca
(Crescent Moon) Topory/ Miecze/ Bronie drzewcowe, 3 gniazda Shael + Um + Tir 10% Szansa na Rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w Czasie Zadawania Ciosu
7% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w Czasie Zadawania Ciosu
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
+180-220% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
-35% do Odporności na Błyskawice Przeciwnika
25% Szansa Otwarcia Rany
+9-11 Absorpcja Magii
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka (30 Ładunków)
Delirium* Hełmy, 3 gniazda Lem + Ist + Io 1% Szansa na Rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium* (przemiana), przy Otrzymaniu Ciosu
6% Szansa na Rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy Otrzymaniu Ciosu
14% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w Czasie Zadawania Ciosu
+2 do Wszystkich Umiejętności
+261 Obrona
+10 do Żywotności
50% Dodatkowe Złoto od Potworów
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków)
Zagłada
(Doom) Topory/ Bronie drzewcowe/ Młoty, 5 gniazd Hel + Ohm + Um + Lo + Cham 5% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 12 Aura Swięty Chłód podczas noszenia
+2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Zwiększona Szybkość Ataku
+330-370% Zwiększone Obrażenia
-(40-60)% do Odporności na Zimno Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
Zamraża Cel +3
Wymagania -20%
Enigma Zbroje, 3 gniazda Jah + Ith + Ber +2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Wieczność
(Eternity) Bronie do walki wręcz, 5 gniazd Amn + Ber + Ist + Sol + Sur Przedmiot Niezniszczalny
+260-310% Zwiększone Obrażenia
+9 do Minimalnych Obrażeń
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
20% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Spowalnia Cel o 33%
Regeneruje Manę 16%
Uzupełnienie Życia +16
Nie Można Zamrozić
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie (88 Ładunków)
Wygnanie
(Exile) Tarcze Paladyna (tylko), 4 gniazda Vex + Ohm + Ist + Dol 15% Szansa na Rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w Czasie Zadawania Ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych (Tylko dla Paladyna)
+30% Szybszy Blok
Zamraża Cel
+220-260% Poprawiona Obrona
Uzupełnienie Życia +7
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
Przywraca 1 Wytrzymałosci na 4 sekundy
Klęska Głodu
(Famine) Topory/ Młoty, 4 gniazda Fal + Ohm + Ort + Jah +30% Zwiększona Szybkość Ataku
+320-370% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
Dodaje 180-200 Obrażeń od Magii
Dodaje 50-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 51-250 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 50-200 Obrażeń od Zimna
12% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
Mrok
(Gloom) Zbroje, 3 gniazda Fal + Um + Pul 15% Szansa na Rzucenie 3 Zamroczenie przy Otrzymaniu Ciosu
+10% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+200-260% Poprawiona Obrona
+10 do Siły
Wszystkie Odporności +45
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
5% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
-3 do Promienia Swiatła
Ręka Sprawiedliwości
(Hand of Justice) Bronie, 4 gniazda Sur + Cham + Amn + Lo 100% Szansa na Rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na Rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Swięty Ogień podczas noszenie
+33% Zwiększona Szybkość Ataku
+280-330% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Celu
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
-20% do Odporności na Ogień Przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie Oślepia Ofiarę
Zamraża Cel +3
Serce Dębu
(Heart of the Oak)* Laski/ Buławy*, 4 gniazda Ko + Vex + Pul + Thul +3 do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręcznosci
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków)
Poziom 14 Kruk (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym
Zabójca Królów
(Kingslayer) Miecze/ Topory, 4 gniazda Mal + Um + Gul + Fal +30% Zwiększona Szybkość Ataku
+230-270% Zwiększone Obrażenia
-25% Obrona Przeciwnika
20% Premia do Skuteczności Ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% Szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia Leczenie się Potworów
+10 do Siły
40% Dodatkowe Złoto od Potworów
Pasja
(Passion) Bronie, 4 gniazda Dol + Ort + Eld + Lem +25% Zwiększona Szybkość Ataku
+160-210% Zwiększone Obrażenia
50-80% Premia do Skuteczności Ataku
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie Oślepia Ofiarę +10
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
75% Dodatkowe Złoto od Potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka (12 Ładunków)
Sanktuarium
(Sanctuary) Tarcze, 3 gniazda Ko + Ko + Mal +20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+20% Szybszy Blok
20% Zwiększona Szansa na Blok
+130-160% Poprawiona Obrona
+250 Obrona przeciw Pociskom
+20 do Zręcznosci
Wszystkie Odporności +50-70
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków (60 Ładunków)
Kamień
(Stone) Zbroje, 4 gniazda Shael + Um + Pul + Lum +60% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+250-290% Poprawiona Obrona
+300 Obrona przeciw Pociskom
+16 do Siły
+16 do Żywotności
+10 do Energii
Wszystkie Odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy (80 Ładunków)
Poziom 16 Gliniany Golem (16 Ładunków)
Słowa dodane w Patchu 1.11
1.11 Słowa Runiczne Przedmioty Kolejność Run Kompletne statystyki
Kość
(Bone) Zbroje, 3 gniazda Sol + Um + Um 15% Szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Zbroja Kości, przy otrzymywaniu ciosu
15% Szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
Mana +134
Wszystkie Odporności +30%
Obrażenia Zmniejszone o 7
Oświecenie
(Enlightenment) Zbroje, 3 gniazda Pul + Ral + Sol 5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Pożoga, przy otrzymywaniu ciosu
5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Ognista Kula, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
+1 do Ciepło
+30% Zwiększona Obrona
Odporność na Ogień +30%
Obrażenia Zmniejszone o 7
Mit
(Myth) Zbroje, 3 gniazda Hel + Amn + Nef 3% Szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Skowyt, przy otrzymywaniu ciosu
10% Szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Okrzyk, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Barbarzyńcy
+30 Obrona Przeciwko Pociskom
Odnawianie Życia +10
Atakujacy Otrzymuje Obrażenia 14
Wymagania -15%
Pokój
(Peace) Zbroje, 3 gniazda Shael + Thul + Amn 4% Szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Spowolnienie Pocisków, przy otrzymywaniu ciosu
2% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Walkiria, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
+20% Szybsze Odzyskiwania Równowagi
+2 do Uderzenie krytyczne
Odporności na Zimno +30%
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14
Reguła
(Principle) Zbroje, 3 gniazda Ral + Gul + Eld 100% Szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Święty pocisk, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
15% Wolniejsza utrata wytrzymałości
Maksymalnej Odporności na Trucizny +5%
Odporność na Ogień +30%
Deszcz
(Rain) Zbroje, 3 gniazda Ort + Mal + Ith 5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zbroja cyklonu, przy otrzymywaniu ciosu
5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Huragan, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Druida
Mana +125
Odporność na Błyskawice +30%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 7
15% Otrzymanych Obrażeń Przechodzi na Manę
Zdrada
(Treachery) Zbroje, 3 gniazda Shael + Thul + Lem 5% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymywaniu ciosu
25% Szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad, przy zadawaniu ciosu
+2 do Poziomu Umiejętności Zabójczyni
45% Zwiększona Szybkość Ataku
+20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Odporność na Zimno +30%
+ 50% Dodatkowego Złota od Potworów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
@Luffy
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 912 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polska
|
Wysłany:
Czw 18:13, 16 Lis 2006 |
 |
ojeju... dzięki bo ja myslalem ze sie robi 3 runy el i daje 1 rune eld jeszcze raz thx temat do zamkniecia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
@Esgaroth
Główny Admin

Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 1894 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedziba Rodu Redoran
|
Wysłany:
Czw 20:28, 16 Lis 2006 |
 |
//Zamykam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|